Doe mee met Walking Korfbal!

Banner Walking Korfbal 07-06-2024

In het kader van Grou Bloeit, waarbij sportieve activiteiten een rol spelen, wil korfbalvereniging K.V. Mid-Fryslân/ReduRisk een introductie les geven van Walking Korfbal. Deze les wordt gegeven door Janco Schiphorst van DOS’46 uit Nijeveen.

Voor wie is Walking Korfbal?

Walking Korfbal is uitermate geschikt voor de oudere die op een gezonde en verantwoorde manier wil bewegen op het korfbalveld. Het kan oud-korfballers aanspreken, maar ook ouderen die nog nooit gekorfbald hebben. Bij Walking Korfbal draait het niet om winnen, maar om gezelligheid en samen bewegen. Bij Walking Korfbal mag je niet hardlopen en springen en staat de korf iets lager.

Nieuwsgierig?

Wanneer: 07 juni 2024
Tijd: 14:00 tot 16:00 uur
Locatie: Korfbalveld, Burstumerdyk 1B, Grou

Graag opgeven bij a.vanvleeren@upcmail.nl of gerhenkvdmeulen@hotmail.com.