Jouw stem is geld waard!

Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doet KV Mid Fryslân weer mee met Rabo ClubSupport!

Doel
We zien kinderen die enorm genieten van het korfbalspel en het verenigingsleven, maar die zelf niet (goed) deel kunnen nemen hieraan. Zij hebben een gedragsstoornis, motorische achterstand, etc. We starten in seizoen 2024-2025 met een trainingsmoment voor deze kinderen. Hiervoor willen we onze trainers verder opleiden en daarnaast extra, aangepaste materialen aanschaffen om deze kinderen de mogelijkheid te geven om te sporten en korfballen bij onze vereniging. Iedereen verdient een club!

Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Dan kun je van 𝟐 𝒕/𝒎 𝟐𝟒 𝒔𝒆𝒑𝒕𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 je stem uitbrengen en daarmee onze vereniging financieel steunen.

Hoe kun je stemmen?
Als lid van de Rabobank log je in in de Rabobank app of op de website van de Rabobank. Je mag drie stemmen uitbrengen.